8 sierpnia 2014

Konkurs - przepis z anegdotą

Od jakiegoś czasu wspominałam o konkursie, przechodzę do konkretów, a zaczynam od nagrody. Będzie nią głęboka patelnia marki Ballarini z linii Firenze.




Nagroda:

  • patelnia o średnicy 26 cm
  • wysokie pionowe ścianki, głębokość - 6 cm
  • wskaźnik nagrzania Thermopoint zlokalizowany w rączce
  • rączka pozwalająca na umieszczanie w piekarniku do 160 stopni
  • wewnętrzna powłoka typu non-stick, potrójna warstwa typu Cortan - znak zastrzeżony Ballarini
  • powłoka wolna od związków niklu, metali ciężkich i PFOA
  • rekomendowana cena konsumencka - 199 PLN
  • gwarancja na 3 lata.


Aby wziąć udział w konkursie należy przysłać na mój adres e-mail przepis na danie z patelni, przepis, z którym wiąże się anegdota. Może to być przepis Waszego autorstwa, ale nie musi. Jeżeli jednak wybierzecie tę drugą opcję - koniecznie podajcie autora przepisu (np. moja Mama, albo Gordon Ramsay).

Nie określam tematu anegdoty, chodzi mi o to, że może z pewną potrawą wiąże się jakaś historia, coś zainspirowało Was do jej stworzenia, interpretacji; a może posmakowaliście jej przy okazji podróży i postanowiliście odtworzyć w domu?

Nie musi to koniecznie być stir-fry! Ja na głębokiej patelni często przyrządzam risotto, gulasz, duszone mięso, owoce morza itd.

Materiał można przesyłać do końca wakacji, czyli do 31 sierpnia 2014 roku.

Wygra tekst, który wzruszy mnie najbardziej. Wiem, że to subiektywne kryterium, ale i tak wolę je od losowania, czy "bycia setnym fanem na FB" ;)

Tekst zwycięski - czyli przepis wraz z anegdotą - opublikuję na blogu, oraz na blogowym profilu na Facebook'u.

Dlaczego anegdota? Jestem chyba w momencie życiowym, w którym lubię wsłuchiwać się w ludzkie historie, i sam przepis mi nie wystarczy. Bardziej cenię sobie również takie książki kulinarne, w których wstępem do każdego przepisu jest trochę otoczki. Zapada bardziej w pamięć, wydaje się bardziej indywidualny, uzasadniony ;)

Czekam zatem niecierpliwie na te opowieści, a już niebawem jedna/jeden z Was będzie mógł przyrządzić to danie na nowej, dużej patelni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...